Parintele Arsenie Boca(Omul lui Dumnezeu ) Film

luni, 28 noiembrie 2011


Astazi, 28 noiembrie, se implinesc 22 de ani de cand parintele Arsenie Boca a trecut la cele vesnice.

Parintele Arsenie Boca ne da incredere in bunatatea lui Dumnezeu si in iubirea Sa nesfarsita fata de noi pacatosii:

"Iubirea lui Dumnezeu fata de cel mai mare pacatos e mai mare decat iubirea celui mai mare sfant fata de Dumnezeu".

"Cand dai, la inceput dai din ceea ce ai, apoi, de la un moment dat, dai din ceea ce esti."

Parintele Arsenie Boca
















1 comentarii:

Anonim,  28 noiembrie 2011 la 23:22  

Cuvintele sunt de prisos despre acest Mare OM este important ce simtim si traim in interiorul sufletului nostru. Toata ziua m-am gandit la Parintele si dorinta mea cea mai mare este sa traiesc sa particip la CANONIZAREA DUMNEALUI. Nu stiu dar poate macar copilul meu sa ajunga sa traiasca CANONIZAREA. In inima mea ocupa un loc foarte important si imi doresc sa ajung cat de curand din nou sa-i multumesc pt marea bucurie pe care mi-a facut-o aceia de a fi mama. Sunt convinsa ca rugaciunile dumnealui m-au ajutat. Multumesc.

Trimiteți un comentariu


  © Blogger template Foam by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP